Sunday 21 December 2014

happy bornday geng!!!

Asslammua'laikum.....




eh!!! apa kaitannya birthday dengan gambar diatas???pelik2 ja suhaidaeda ni..hehe. Sebelum saya bercerita panjang lebar mengenai tajuk entry kali ni...saya nak story pasal gambar diatas. Ermm...ni meow yg saya jumpa kat taman lake valley taman bandar tu hussein onn petang tadi..omey kan..macam saya..ecececey...puji sendiri.hahaha...(sy perhati ja gamba saya ni...kadang2..mcm abby abadi ja muka ku...hehehe...asyik berperasaan yg aneh2 ja kan suhaidaeda ni..hehe).sebenarnya saya masih teringat ja kat meow ni..ermm sangat sedih..baru sekejap ja bersama dia..tapi saya dah fall in love..meow..meow..meow...dia sangat suka kat saya tau. sepertinya meow ini dapat mengesan perasaan saya kat dia..meow...i miss u.huhu..entah kenapa..sy x berjaya nak delete aura negative dalam diri tadi..ermmmm..hopely sy ada jodoh dgn meow ni....saya nak ambik dia jadi anak ke 7 saya...uhuk..uhuk....(rasa bersalah dalam diri..cian dia)
ok lah...jommmmmm kita move on dgn tajuk entry kali.... happy bornday geng!!..


eh..lukisan sapa yg hodoh sangat ni..hahha.... actually ni doodle yg saya buat sendri guna microsoft office excel 2007 (1st time). Buat ni sempena bithday kawan baik saya....cik sunflower yg befdaynya pada 20/12..hehe...dlm pic ni ada kek...cik sunflower...n yg omey2 tu Feimao..grrrrr..hehehe..Bagi saya pic ni begitu cantik(hehe.puji sendri lagi..)naik juling mata membuatnya..haha..saya buat ni ikut hati n perasaan saya..apa yg saya rasa....ecececcey....macam artis gitu..


nahhh.....ini dia...cik sunflower...hehe... (excited tu dpt kek..hahahaha) kek yg saya buat ni x cantik langsung...ni buat last minit....susah nak buat kek ni....sebab anak2 saya kacau lah...makkk...makkk.nak kek...makkk...makkkk...(perasan jap ada anak..hehe) asalanya bunyi nya gini jer..meow...meow...meow...hahahah....anak kucing..hehehe...

Nah...ini dia keknya..... xcantik..tapi kannn rasanya...aumm..aum...sedap...(masuk bakul..golek2 sendiri la pulak..hahaha) serius...best...wlpn bakar...rasanya tetap moist...nanti entry setrusnya sy share resepinya k...

 


eh ni kami ber2...hehehe...tengok tu ada meow tu skali...wa~~~~kembali sedih..meronta2 hati ni...
erm....smoga meow baik2 aja...erm...ada masa nak lepak2 kat taman ni lagi.....best sesangat...recomended!!!!
banyak ikan yg gemok2....
datang tu bawalah roti ke.....makanan ikan ke..hehehe....jgn mai gitu ja..

tengok!!!!ikannya gemok kan???macam saya..hehe......dah panggil2 ikan ni....nak amik pic selfie mreka....tapi sombong lah pulak....hehehe
saya rasa bahagia lepak2 kat cney...best nya yg teramat....
tengiang2 kat tlinga...ooo..malaysia...oo malaysia...o malaysia harimau melaya..o..oo...o..hahaha.....(tiba2...frust ler tu...hehe)
k bye!!!! assalam..

No comments:

Post a Comment